Afdeling Service & Acceptatie ’s avonds niet bereikbaar n verband met het coronavirus zijn onze openingstijden aangepast. Voorlopig zijn de openingstijden van de afdeling Service & Acceptatie Particulier als volgt:
• Maandag tot en met vrijdag: van 08.00 uur tot 18.00 uur • Zaterdag: van 10.00 uur tot 15.00 uur.
E-mail:
polisdirect.service@bovemij.nl
Post:
Polis Direct Postbus 7000 6503 GM Nijmegen
Chat:
Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
polisdirect@bovemij.nl
Mail ons
Mobiel schade melden:
www.mobielschademelden.nl
Lang wachten aan de telefoon is vervelend en bovendien lopen de kosten voor het telefoongebruik onnodig op. Wij staan u daarom graag te woord binnen 5 minuten. Als dat niet lukt omdat het bijvoorbeeld erg druk is, kunt u in het keuzemenu kiezen voor de optie om teruggebeld te worden. Wij nemen dan contact met u op.
U kunt ook via de website aangeven dat u door ons gebeld wilt worden. Maak hiervoor gebruik van de bel mij terug-functie.
Wij bieden u graag de beste producten en service. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Daarvoor kunt u bij ons een klacht indienen. Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Wij lossen het probleem dan graag met u op en kunnen onze dienstverlening verbeteren. Om klachten zorgvuldig te behandelen neemt Polis Direct iets meer tijd. Wij streven ernaar om klachten binnen 14 dagen af te handelen. Kijk voor meer informatie op de pagina klachtenprocedure.
Polis Direct klanten beoordelen onze dienstverlening met een:
Perfecte klantenservice, zij nemen de klanten serieus en lossen de problemen direct voor je op. Ik ben erg te spreken over Polis Direct. Super!
Dhr. H. Bommel, Den Haag
Bekijk alle reacties
Wij horen graag jouw mening over onze website! Suggesties zijn erg waardevol om onze website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken voor jou. Laat ons hier weten wat je goed en niet goed vindt.